Geoblog.pl    neronek    Podróże    2011 Tajlandia - Isaan    Chiang Rai

Chiang Rai

Tajlandia, Chiang Rai

Rano w hotelu powiedziałem że jadę na jeden dzień do Chiang Rai i poprosiłem o przetrzymanie mi bagażu głównego nie było problemów . Biorę moto taxi i w drogę na dworzec autobusowy bilet 46 Baht i po 2,30 godz jestem na dworcu w Chiang Mai .
Szukam hoteliku jest 400 baht ok w końcu jedna noc czas powspominać Chiang Rai bylem tu w 2005 r a więc ....
Czas wybrać się na pół - zach do Doi Tang piękny jest stamtąd widok na rzekę Kok .
W Chiang Rai jest mnóstwo plemiennych wyrobów chyba więcej niż w Chiang Mai nocny bazar i jedzenie nakręca mnie coraz bardziej , wciągam świerszcze i robaczki potem zmusiłem się na sushi ale nie było to strzał w 10 myślałem że jednak jakoś to polubię ale niestety nie !
Wole normalne tajskie jedzenie nie wiem co takiego smacznego jest w tym
sushi ?
na drugi dzień wracam do Chiang Mai wpadam jeszcze do Doi Suthep piękne miejsce ale pamiętajcie tylko wtedy jak jest bezchmurnie !!!
Bardzo chciałem także zobaczyć gorące źródła ale zabrakło czasu jak będziecie kiedyś w Chiang Mai to polecam piękne miejsce naprawdę warto !
Zegnam się z Chiang Mai o 11 mam samolot Air Asia do Bangkoku potem o 17 lot do Udon Thani za bilet zapłaciłem 1600baht / 160zł /
Do Udnon Thani z Chiang Mai można dotrzeć : autobusem 14 godz cena 700 baht , lub samolotem linii Nok Air bezpośrednio cena 2500 baht / 250zł / ja wybrałem taniej troszkę okrężnie Air Asią ale jednak 900 baht taniej .