Geoblog.pl    neronek    Podróże    2004 Hongkong -Chiny    Guilin

Chiny
Chiny, Guilin

Guilin

W Guilin miałem wiec 12 h zwiedzania miasto jest wyjątkowo czyste i bardzo przyjemnie natknąłem sie na kościół Chrześcijański ale nie rzym-kat . i tu pełne zdziwienie wyobraźcie sobie że tam pismo św jest ocenzurowane!!!!
Na każdej stronie jest czerwona pieczątka z gwiazdą szok ale ten kościół był jakiś inny niż nasz .
Ludzie tam jedzą dzieci biegają brak ołtarza wydaje mi sie że był to kościół chińsko Katolicki
W Chonqgking spotkałem kościół rzymsko - katolicki nielegalny w Chinach ale o tym później to było nie zapomniane wrażenie !!!
Zobaczyłem podobno najwiek. posąg Mao eee tam taki sam dupek jak wszędzie na mnie nie zrobił wrażenia na przeciwko jest plac defilad i piramidy ze szkła podróbka z paryskiego Luwru i duży zegar z kwiatów jest ok !
No i tak jakoś zleciało te 12 h w Guilin musiałem być 1h szybciej /o tym jak jest na dworcach pisałem wcześniej /
Po około 10h dojechałem do Guiyang tam udałem sie do Jindqiao Fandian /tak podaje Pascal / ale tam niestety juz nie prowadza sal zbiorowych proponują 200Y nocleg!!! od razu oczywiście odmówiłem poszedłem więc do następnego hotelu wskazanego przez Pascala