Geoblog.pl    neronek    Podróże    2006 Kambodża Laos Tajlandia    Chiang Mai

Chiang Mai

Tajlandia, Chiang Mai

I tak oto dotarłem do Chang Mai
Znam dobrze Chang Mai byłem już tam rok temu cudowne spokojne miejsce na odpoczynek
Nie będę sie pospisywał co gdzie jak itd ... nic sie tam nie zmieniło w ciągu roku .
Tak więc zajrzyjcie sobie do mojego bloga ;

A znajdziecie tam wszystko o Chang Mai , no może prawie wszystko
W GH w Chang Mai za 650Bth kupiłem bilet do Ko Chang najpierw autobus VIP piętrowy z AC WC wyjazd godz 20
a trasa wyglądała następująco :
W Bangkoku byłem coś koło 5 rano , potem musiałem przejść do wyznaczonego mi wcześniej K.C Guest House
3 godz potem zabrał mnie stamtąd i resztę czekających białasów bus do miejsca gdzie czekał na wszystkich autobus VIP AC WC TV , podróż trwała jakieś 6-7 godz .
Autobus zajechał pod sam port gdzie czekał na nas statek do Ko Chang , co 1godz odpływa statek czas 45 min .
Ale ale to jeszcze nie koniec tego kociołka ...
Jak już wysiadłem ze statku musiałem przesiąść się do busa a by dotrzeć na miejsce na plaże