Geoblog.pl    neronek    Podróże    2011 Tajlandia - Isaan    Phuket - Karon Beach , Patong Beach , Phuket Town

Phuket - Karon Beach , Patong Beach , Phuket Town

Tajlandia, Phuket

Bilet z Bangkoku do Phuket Air Asia kupiłem już w we wrześniu za śmieszna cen39zł !! wcale się nie zastanawiałem .
O godz 9.... rano byłem już na Phuket z Lotniska udałem się za 85Baht air-port bus do centrum tam songthaew to takie otwarte bez okien taxi na około 10 osób i za 40baht dotarłem do Koran Beach. za 600baht znalazłem nocleg ze śniadaniem . Phuket nie był moim głównym celem celem były wyspy Ko Similan a wiec ...
rano rozpocząłem poszukiwanie inf o dostaniu sie do tego rezerwatu miałem , niestety to co wszędzie słyszałem zamurowało mnie Tajlandia podrożała i do sporo 30 % aby dostać się na wyspy Ko Similan statek nocleg jedzenie tam stało się kosmicznie drogie jak na moje potrzeby .
Wiedziałem że jest pełnia sezonu wiedziałem także że Północ będzie tańsza co potem częściowo się potwierdziło .
no cóż co robić nie ma co się lubi to się lubi co się ma ....
Rzucam plecak śmigam na plażę plaża taka sobie na pewno lepsza od Patong za 100baht
/10 zł / lekko się spaliłem ciągle ktoś coś chciał mi wcisnąć kupiłem sobie okularki spawaczki tak abym ja ich widział a oni nie wiedzieli czy widzę czy może śpię hehehe
udało się !! woda ciepła 26st ale kryształ to nie jest .
Wieczorem koło 21 moto-taxi bo to najtaniej za 50baht śmigam do centrum światowej rozrywki Patong nic tu się nie zmieniło no chyba że doszły kolejne bary disco goo goo itd
Nawet było fajnie było te gorące Tajki są niesamowite ! ciężko jest opuścić bar a bahtciki lecą lecą lecą ....STOP ! dobranoc ... cenzurka kocham
Potem parę razy byłem w Phuket Town miasteczko jak miasteczko ...to niej st to co lubię ale Isaan już czeka ..

Nadszedł już czas żegnać z morzem czas lecieć do Chiang Mai już nie mogę się doczekać uwielbiam powroty do miejsc które kocham ! A Chiang Mai to jedno z tych wspaniałych miejsc .

bogmar
bogmar - 2011-03-23 15:05
Szkoda, że nie zdecydowałeś się na Wyspy Similan.Dla nas pobtyt tam to jak pobyt w raju.
Taniej już chyba nie będzie a i Ty pewnie zmienisz kierunek podróżowania.Pozdro........

neronek - 2011-03-23 17:53
troszkę żałuję ko similan ale generalnie nie był to mój cel podróży raczej Isaan .
A pewnie że wrócę została mi jeszcze Indonezja :]
pozdrawiam i życzę Wam kochani wielu wspaniałych podróży często czytam wasze podróże są piękne :]

bogmar
bogmar - 2011-03-27 09:39
A my myśleliśmy,że Tajlandia już Ci się przejadła.Gratulujemy wytrwałości.Jak tak dalej pójdzie to więcej będziesz znał Tajlandję niż Polskę o ile już tak nie jest.

neronek - 2011-03-27 10:20
każdy ma swój ran na ziemi ja już go dawno mam właśnie tam !

Tomek
Tomek - 2011-08-16 06:50
Wczoraj wróciłem z Phuket. Mimo że teraz jest niski sezon strasznie drogo a Tajowie rozpuszczeni przez turystów. Z Karon na Patong jakieś 5 min. jazdy, a nikt nie chce jechać poniżej 300 bathów.

neronek - 2011-08-16 07:17
zgadza się to wszystko wina Rosjan i Niemców , wcale się nie targują a Tajowie zwąchali interes .

pizarro
pizarro - 2012-02-02 18:27
W grudniu 2011 byłem na Similanach za 2000 THB 1-dniowy tour, choć cena wywoławcza była nawet 3500 THB. Speedboatem płynie się 1,5 godziny w jedną stronę, a wcześniej busem z Karon do przystani za Khao Lak też coś koło 1,5 h. Także myślę, że niżej niż 2000 THB już nie zejdą. Ale zdecydowanie warto!

neronek - 2012-05-10 09:12
a nocował ktoś na Ko Similian ?
2000 baht za wypad 1 dniowy sporo jak szukałem ostatnio znalazłem na Phuket wycieczkę za 2500 ale nie targowałem się bo i tak sporo myślę że gdyby nocleg był tam za 1000 zostałbym tam na 3 dni aa no i ta opłata klimatyczna 250 baht na dzień ! ale tak czy inaczej warto :]
ale oczywiście pełnia sezonu a więc od X-III ceny szybują o 30% w górę
pozdrawiam
na razie szukam lotu od Października- stycznia miesięczny pobyt bilet musi być nie więcej niż 2100 ! ostatnio leciałem 2011 do BKK przez Kijów za 1512 zł ach to chyba już się nie powtórzy ]: ale lukam dalej