Geoblog.pl    neronek    Podróże    2011 Tajlandia - Isaan    Kijów Bangkok

Ukraina
Ukraina, Kijów

Moja trasa wyglądała tak :

Bangkok - Phuket -Chiang Mai - Chiang Rai -Udon Thani -Sakon Nakhon -Nakhon Phanom - That Phanom -Mukdahan - Ubon Rathathani - Pattaya -Bangkok

Po ostatniej mojej podróży po Singapurze Malezji i Borneo zastanawiałem się gdzie następnie bardzo chciałem zobaczyć Bangladesz ale bilety były bardzo drogie z Bangkoku 1300zł w dwie strony !
W sierpniu 2010 nieoczekiwanie wpadła mi super cena z Warszawki do Bangkoku i powrót za 1507zł liniami Aerosvit leciałem już nimi 2 razy do Bangkoku wiele się nie zastanawiałem kupiłem bilet na 19 luty powrót 18 marca a co będzie potem co i gdzie wpadnę ..
... no cóż czas pokaże
Tu macie link dot aerosvitem do Bangkoku bardzo trafne uwagi z którym całkowicie się zgadzam http://www.fly4free.pl/aerosvit-nie-taki-diabel-straszny-relacja/
Sporo miałem czasu do zastanowienia się ... i wybrałem tym razem Tajlandię i to tę cześć bardzo mało odwiedzaną pół-wsch część Tajlandii wzdłuż Mekongu region tzw Isaan .
Bardzo kręciły mnie te klimaty typu przygraniczne bazary Lao- Tajskie , ich codzienne życie , jedzenie , i się nie zawiodłem było super !
Ale o tym potem ....
Z mojej ukochanej Bydgoszczy wyjechałem PKP o 2 w nocy wsiadłem do wagonu a tam kartka " uwaga przedział zimny " Aaa o 6 rano byłem w Warszawce zima 3ma -10 ale już za parę godz...będzie +30 jak ja to kocham ! hahaha
Jak co roku w ciucholandzie za 10 zł kupiłem stara kurtkę którą już na lotnisku w Warszawie wyrzuciłem bo po co mam targać do ciepłego raju takie coś ?
Bilet do Bangkoku kupiłem na stronie aerosvit cena 1507 zł
Rano o godz ... lot do Kijowa , o godz ... lecę do Bangkoku na Duty Free kupiłem Whisky ceny w Kijowie byłe najlepsze !
Lot przebiegł szczęśliwie Ukraińcy lekko się napili czasami uspakajali ich inni ale potem zasnęli jak aniołki ja też jedzenie smaczne siedzenia wygodne a wiec co więcej potrzeba ...

anthem - 2011-03-23 12:53
Ale już wróciłeś czy jedziesz - jeśli to pierwsze to smutno

neronek - 2011-03-23 12:55
niestety to pierwsze ! w mordę jeża ale mi się nic nie chce

anthem - 2011-03-25 17:56
No tak, ja już postanowiłem że kolejny wyjazd gdziekolwiek nawet na 3 miesiące (jak było ostatnim razem) to zbyt mało...
Uważam, ze jak sie gdzieś jedzie to powinno się na tak długo pojechać aby zacząć tęsknić za krajem :)

anthem - 2011-03-28 19:06
No a ja muszę złożyć oficjalną skargę na linie areosvit, bowiem nie mogę się dowiedzieć nic ile zapłacę za przewóz roweru :(
Jest oczywiście taka opcja, w rules jest o tym napisane ale ile takie coś kosztuje i jak się to załatwia, czy np trzeba to wcześniej zgłosić, to nie ma.
Szukałem też kontaktu z linią. Znalazłem ale w necie nie na ich stronie. I od rana dzwonie, ale zamiast linie zgłasza się hotel mariott który mi tłumaczy, że jak jest przeciążenie linii to połączenia są do nich choć mają inny numer -ot telekomunikacja polska. Pan z mariota polecił mi skontaktować się z informacją na lotnisku. Na lotnisko się dodzwoniłem bez problemów, no ale pani mnie poinformowała, że biuro zostało zlikwidowane i obecnie tylko jakiś agent sprzedaje ich bilety ale nie może mi do niego podać numeru - a to numer!
Trochę to jednak wszystko niepoważne, żeby nigdzie niemóc się dowiedzieć o cenę bagażu

neronek - 2011-03-28 20:35
na stronie aerosvitu masz czat 24 na dobę ja z nimi klikałem .