Geoblog.pl    neronek    Podróże    Filipiny 2019 III " Akcja Twoje serce dla dzieci z Filipin "    Bydgoszcz czas w drogę długą drogę
2019

Bydgoszcz czas w drogę długą drogę

Polska, Bydgoszcz

Nadszedł w końcu ten upragniony czas czekałem na niego długo , bardzo długo .
Teraz czeka mnie długa podróż za dwa dni będę w raju .
Godz 5,20 pociąg z mojej Bydgoszczy do Warszawy
Wszystkie bilety a więc Londyn - Manila -Londyn cena 1720 zł ( 23 kg + 7 kg )China Southern Airlines
( nocleg w Kanton na koszt linii ze względu na długi lot powyżej 8 godzi należy się nam nocleg free )
Mam także ze sobą bilety filipińskich wewnętrznych linii Cebu Air ( Manila -Siargao , Siargao -Cebu Cebu Manila )
Bilet Warszawa - Londyn British Air ( 230 zł 20 Kg + 10 )
Bilet International Express Bus Londyn - Luton 17 Funt
Bilet Luton - Gdańsk Wizz air 150 zł ( 20 kg +10 kg )
Bilet Gdańska Bydgoszcz 54 zł ( BUS Airport )
Zabieram także ze sobą plan naszej III Akcji " Twoje Serce dla Dzieci z Filipin " Na Filipiny można przywieźć max 10 tyś $ ale ja niestety mam postój na koszt linii w Kanton-Guangzhou ( Chuna ) a tam mogę tylko 5 tyś $ , no cóż resztę będę wyciągał z bankomatów w Manili .
Zabrałem ze sobą wszystkie rzeczy związane z Akcja pomocy dzieciom z Filipin : koszulki medale smycze kartki świąteczne...
zabrałem także 2 szt żubrówki i szynkę ser pierniki orzechy w końcu święta Wielkanocne spędzę daleko od domu ( 10 tys km )
Niestety do plecaka mogę zabrać tylko 23 kg + 7 kg podręczny do tego jeszcze mapa świata dla dzieci ze szkoły na wyspie Siargao
Tak spakowany ruszyłem w podróż kolejną podróż do moich ukochanych Filipin .

a było a ona długa .....