Geoblog.pl    neronek    Podróże    Langkawi Cenang - pytanie    Langkawi Cenang - Pytanie

Langkawi Cenang - Pytanie

Polska, Bydgoszcz

Witam i pytam
1-Szukam najlepiej jakiegoś bungalow albo Guest Hause na Langkawi Cenang możecie coś ciekawego polecić
a drugie pytanie :
2- jak to w ogóle tam wygląda z tymi sklepami Duty Free wiadomo wyspa jest duża czy tych sklepów DF jest tam sporo czy w ogóle są na Cenang a jakie są ceny np browarka nie w sklepie DF ale w 7/11 pytam bo ostatnio będąc w Malezji ceny na te produkty pierwszej pomocy były szalone żeby nie powiedzieć gorzej .
3- Jeszcze jedno z lotniska na Cenang czym najlepiej oprócz Taxi oczywiście
4- i na koniec muszę dostać się z Cenang do Telaga Terminal Port / płynę dalej do Tajlandii najpierw Ko Lipe patrząc na pampę jest to dość duża odległość
5- i jeszcze jedno czy Talaga Terminal i Kuah Jett to to samo ? chyba nie
pozdrawiam

zula - 2012-09-30 17:57
Witaj Neronek - może znajdziesz coś tutaj dla siebie :
pozdrawiam i powodzenia w podróży - zula

neronek - 2012-09-30 18:16
dzięki :)

undefined
undefined - 2012-09-30 19:02
Neronek miejsce, gdzie nocowałem na Langkawi Cenang to sweet Inn tam po negocjacji 70 ringit za dwójkę. Pokoje były za 80 i 100 RM do tego drobne śniadanie wliczone w cene. Z jednej strony obok mnie był warty uwagi Daddy's Guesthouse. Gdybym podróżował sam to tam bym uderzył. Pokoje w przeróżnym stylu za 40 RM, dorm też tam był jakby coś. Z drugiej strony niedaleko mnie Geco guest house, ale tam zbyt głośno było, bungalowy za 40 RM , też dorm za 15RM. Wszystkie te miejsca to ok 5 minut od plaży.

wnieznane
wnieznane - 2012-09-30 19:03

wnieznane - 2012-09-30 19:28
Zula ,wiem ,że chciałaś pomóc, ale Neronek jest zbyt wytrawnym podróżnikiem żeby przepłacać za noclegi na tego typu stronach :). Obawiam się ,ze na Langkawi do tej pory nie ma innego transportu publicznego jak tylko taksówki. Tak Talaga Terminal to inny port niż Kuah Jett

neronek - 2012-09-30 19:33
dzięki za radę na Langkawi będę szukał na miejscu i targował się :)
pozdrawiam

neronek - 2012-10-01 15:12
mam jeszcze jedno pytanie :
- jak już kupie parę browców i jakiegoś whiskacza czy spokojnie przewiozę je na Ko Lipe ?
wiadomo ze na ko Lipe browce drogie nie mówiąc już o mocniejszym trunku :)
a jakoś trzeba będzie znosić te upały .

zula - 2012-10-02 17:05
ha,ha..w pierwszym porywie szukałam noclegu w pokojach gościnnych - wiem cena nie ta ! Oczywiście Neronek to Podróżnik z krwi i kości .. a ja dzięki poszukiwaniu zobaczyłam gdzie Langkawi Cenang się znajduje w świecie ! . Coś wiem więcej ...,