Geoblog.pl    neronek    Podróże    Moje podróze po Indochinach na You Tube -zapraszam    Moje podróże na You Tube - zapraszam :]

Moje podróże na You Tube - zapraszam :]

Polska, Bydgoszcz

Witam wszystkich dużych i małych podróżników .

Chciałby wszystkich Was bardzo gorąco zaprosić do obejrzenia moich filmików z moich wojaży po Indochinach znajdziecie tam :

Tajlandię Singapur Malezję Borneo Birmę Wietnam , już niedługo wrzucę także Kambodża Laos .

Na You Tube wpisz jedynie neronek ,
albo wejdź w ten link:

pozdrawiam

zula - 2011-07-28 14:18
Dziękuję za informację , pozdrawiam

anthem - 2011-07-28 15:02
:( Tu nie ma małych podróżnikóW!
Tu są najwięksi!

neronek - 2011-07-28 21:16
miałem na myśli nie tylko wiek ale i aktywność podróżniczą :]

geminus
geminus - 2011-07-29 22:56
Filmiki niczego sobie. Zycze Oscara. Fajny podklad muzyczny. Pozdrawiam serdecznie.

anthem - 2011-07-31 19:38
A ja miałem na myśli podróżowanie nie wiek :)

anthem - 2011-07-31 19:47
Fajny pomysł z takimi prezentacjami, ale mam oczywiście uwagi, ciut za szybko zdjecia sa prezentowane, przydałoby sie wiecej dać podpisów a te które są, przepływające są niedoprzyjęcia. B ciężko je przeczytać. Co więcej. Muza fajna, ale Chopin w Azji to już ekstrawagancja:)

anthem - 2011-07-31 19:58
W burma napisy już lepiej ale niektóre nie zdążam przeczytac zbyt mala czcionka :(

neronek - 2011-07-31 20:11
od niedawna bawię sie tym programikiem troszkę zakręcony jestem ale dzięki za uwagi :] co do Chopina , nikt tak nie kocha Chopina jak Azjaci :]
pozdrawiam

anthem - 2011-08-11 19:58
Niestety pod wizami o tajlandi nie można dać komentarza więc tu to czynie ku przestrodze, ale może Neronek napiszesz o nim też w tamtym miejscu:

anthem - 2011-08-11 19:59

anthem - 2011-08-11 20:00

neronek - 2011-08-11 21:20
O Michale było bardzo głośno, np na travelbit forum Azja , to ciężki temat i przestroga dla naiwnych , warto przeczytać jego książkę , lekcja nauki jak można z raju wejść do bram piekieł .
Miałem odwiedzić Michała w Bangkoku w więzieniu czytałem dużo o tym Bangwang
ale miesiąc po wysłaniu do niego listu i pisma do ambasady RP w Bangkoku w celu wizyty w więzieniu , Król darował mu życie a uwierzcie mi nie jest to takie proste jak ktoś w padnie po uszy w Tajlandii z tymi syfami ..Miał szczęście ogromne szczęście !

Pozdrawiam

BoRa
BoRa - 2011-10-28 22:09
Witam, dziękuję za zabranie mnie w piękną podróż. Obejrzałam film z linku zamieszczonego powyżej oraz ten z podróży w 2011.Zdjęcia fantastyczne, krajobrazy wspaniałe, muzyka jak dla mnie fajnie dobrana. Natomiast jeśli się wypowiedzieć w sprawach technicznych to .. napisy te przemykające na dole są raczej męczące i tak przykuwają uwagę , że już zdjęcia nie sposób zobaczyć. Raczej preferuję napisy bardziej stateczne. zdjęcia też wolę jak przenikają niż wirują czy jakoś inaczej męczą wzrok. Róznica pomiędzy filmami kolosalna na korzyść ostatniego, czyli.. ćwiczenia czynią mistrza. Każde następne bedzie jeszcze lepsze. Ach i jeszcze myślę sobie że tak 10 min to max. potem już trudno się skupić. pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych cudownych podróży i ochoty na ich prezentowanie, Bora