Geoblog.pl    neronek    Podróże    2007 Wietnam - Tajlandia    Początek- informacje o podróży, koszty itd ..
2007

Początek- informacje o podróży, koszty itd ..

Polska, Bydgoszcz

czas podróży :
05 luty - 10 marzec 2007r

TRASA ;
SAJGON- DELTA MEKONGU - HANOI - SAPA - HANOI -
-AO NAG - KO PHI PHI - PHUKET - BANGKOK.

koszty ;
Warszawa -Wiedeń-Bangkok-Sajgon- Bangkok- Wiedeń -Warszawa
cena 3463zł z opłatami
Bilet elektroniczny zakupiłem w http://www.acctravel.net/ /już trzeci raz /
ceny mają bardzo dobre ! Polecam.
samolot : air busz TV w siedzeniach , można nawet oglądać lot z pod pokładu samolotu ,
ale dość ciasno
Phuket-Bangkok www.airasia.com
cena 530Bth / 15$/ z opłatami

UWAGA !

Bilety linii air asia najlepiej kupić co najmniej 3 miesiące wcześniej wtedy na pewno będą to ceny rewelacyjnie niskie co widać !
Z dniem 1 luty Tajlandia zniosła opłaty Taxi airport z tym że jeżeli bilet zakupiłeś przed 1 luty będziesz musiał dopłacić przy odprawie 700bth mnie to spotkało
na linie krajowe nie pobierane są opłaty !. Pamiętajcie że do głównego Bagażu na tych liniach można mieć jedynie 15kg !! , ja musiałem dopłacić za nadbagaż a wygląda to tak; 1kg=4$
Potem już wiedziałem i nadbagaż wrzucałem do podręcznego , nie kontrolują ile wnosisz , w moim przypadku było to jakieś 15kg